Igen, regisztráció nélkül nem tud vásárolni webáruházunkban. http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
Regisztrált vásárlóink részt vesznek Hűségprogramunkban, mely kedvezményekkel, előnyökkel jár. http://naturprodukt.hu/husegprogram
Hogy vásárlását biztonságos keretek között tudja megtenni, illetve, hogy a termékeket garantáltan jó címre küldjük.
Keresse fel a Regisztráció vagy Belépés menüpontunkat (felső menü sáv ember-alak ikon).
Jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy a mielőbb kideríthessük a probléma okát és orvosolhassuk azt.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Az ÁSZF-ben foglalt feltételeknek megfelelő személyek használhatják webáruházunkat.
A Szolgáltatás regisztrált igénybevevője, azaz Vásárló lehet:
- cselekvőképességében nem korlátozott, nagykorú természetes személy;
- 14. életévét betöltött kiskorú, aki a Szolgáltatás használata során kizárólag a saját, munkával szerzett keresményének erejéig rendelkezik;
- jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdálkodó szervezet, mely esetben a nevében eljáró személy szavatolja, hogy jogosult az adott szervezet képviseletére
http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
Nem szabtunk meg mennyiségi korlátot a rendelés felső határaként.
Igen van, 15.000 Ft feletti vásárlás esetén.
http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
1. Megrendelni kívánt termékek összegyűjtése (Kosár)
2. Bejelentkezés a webáruházba vagy új fiók létrehozása
3. Rendelés menete (Pénztár)
Jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy mielőbb kideríthessük a probléma okát és orvosolhassuk azt.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Nincs minimum rendelés.
Igen, minden esetben ÁFA-s számlát állítunk ki vásárlásáról, melyet a termékkel együtt kézbesítünk.
Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon és postafordultával pótoljuk hiteles másolattal.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Rendelésének aktuális állapotáról e-mailben küldünk üzenetet.
A megrendelés elküldése előtt a Kosár menüpontban tudja módosítani rendelését. Amennyiben a rendelését már elküldte, addig tud módosítani, ameddig meg nem kapja üzenetünket, hogy csomagját már összekészítettük. Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon módosítási vagy törlési kérelmét.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Igen, az Elállás címszó alatt találja az ÁSZF között, melyhez az Elállási formanyomtatványt le is töltheti az oldalról. Erre 14 nap áll rendelkezésére. A visszaküldés postai költsége teljes egészében a vevőt terheli.
Igen, de kérjük a rendelés leadásákor ezt előre jelezze.
Szállítási díjaink rendelésének értékétől függően változnak, az alábbiak szerint:
5.000 Ft-os megrendelési értékig a kiszállítás díja: 1.290 Ft,
5.000 Ft-10.000 Ft között a kiszállítás díja: 990 Ft,
10.000 Ft-15.000 Ft között a kiszállítás díja: 690 Ft,
15.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.
Nincs, csak belföldön értékesítünk.
1. Csomagjainkat csak házhozszállítással szállítjuk ki, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351, Alsónémedi, GLS Európa u.2. tel.: 06/1/802-0265) munkatársai segítségével.
2. Lehetőség van személyes átvételre is székhelyünkön. Címe: 2046 Törökbálint, DEPO. http://naturprodukt.hu/ugyfelszolgalat
Nem, az árut csak a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. segítségével szállítjuk házhoz, vagy személyesen veheti át székhelyünkön (Törökbálint, DEPO). Átvételi pontokon való átvételre egyelőre nincs lehetőség.
A kiszállítást végző GLS Hungary Kft-nek történő átadástól számított két munkanap múlva érkezik meg Önhöz a csomag. Az átadás időpontjáról e-maiben tájékoztatjuk.
http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351, Alsónémedi, GLS Európa u.2. tel.: 06/1/802-0265) munkatársai (futár) munkanapokon 8 és 17 óra között szállítják ki. A futárszolgálat a várható időpontról SMS-ben tájékoztatást küld.
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy telefonszámával, vagy ha értesítést nem tud hagyni, akkor a soron következő munkanapon újra kiszállítja a csomagot. Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen, úgy a futár gondoskodik a csomag részünkre történő visszaszállításáról.
http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
Jelezze ügyfélszolgálatunkon mielőbb, hogy a futárszolgálatnál érdeklődhessünk a probléma okáról és orvosolhassuk azt.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Jelezze ügyfélszolgálatunkon a lehető leghamarabb, de maximum 24 órán belül (lehetőség szerint készítsen fotót a sérült csomagról), hogy mielőbb kezelhessük reklamációját! Amennyiben átvételkor sérültnek látja a csomagot, azonnal jelezze ezt a futárnak és még a futár jelenlétében nyissa fel.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Keresse meg szakértőinket, akik szívesen válaszolnak kérdéseire és adnak terápiás tanácsot.
Igen, a termékeknek van lejárati ideje, mely a számlán kerül feltüntetésre.
Webáruházunkon kívül gyógyszertárakban, gyógynövényboltokban, illetve nagyobb drogériákban (dm, Rossmann) és hipermarketekben (Auchan, Tesco, Spar, Interspar); a termékválaszték az egyes üzletekben eltérhet.
Köszönjük véleményét, melyet az ügyfélszolgálat e-mail címére küldhet el, vagy facebook oldalainkon is továbbíthat személyes üzenetben.
E-mail: info@naturprodukt.hu
A regisztrációval automatikusan bekerül Hűségprogramunkba.
Vásárlásainak összértékének megfelelően négy sávba kerülhet be:
Kiscsillag: 40.000 Ft összértékű vásárlással 2% számla végösszegi kedvezmény;
Bronz: 75.000 Ft összértékű vásárlással 5 % számla végösszegi kedvezmény;
Ezüst: 200.000 Ft összértékű vásárlással 10% számla végöszegi kedvezmény;
Arany: 400.000 Ft összértékű vásárlással 10% állandó számla végösszegi kedvezmény, ezen felül, ha aktuális vásárlása során 5.000 Ft-nál nagyobb összegért vásárol, Önt már megilleti az ingyenes házhozszállítás, illetve negyedévente meglepjük egy egyedi kuponos kedvezménnyel is, de hogy mely termékre, az legyen meglepetés!
Mindenkori vásárlásainak értéke összeadódik és ez az összérték határozza meg, melyik kedvezménysávba tartozik.
A kedvezményt rendszerünk automatikusan érvényesíti aktuális számlája végösszegéből.
Fizethet:
http://naturprodukt.hu/webaruhaz-altalanos-szerzodesi-feltetelek
Nem áll módunkban elfogadni ezeket a fizető eszközöket.
A Kosár funkcióban, a Rendelkezel kuponnal kérdésre tudja beírni kuponkódját
Ha legalább egy ingyenes kiszállítás megjelölésű terméket tesz kosarába,úgy a teljes rendelést ingyenesen szállítjuk házhoz.
Telefon: 06-23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Ebben az esetben kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy a módosítást el tudjuk végezni.
Telefon: 23/511-331
E-mail: info@naturprodukt.hu
Belépéskor kattintson az Elfelejtett jelszó-ra és új jelszó küldünk a regisztráció során megadott e-mail-címére. Kérjük, hogy a kapott jelszót az első belépés alkalmával változtassa meg!